Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '07

 
Kategori
Uzay
 

Ay bir güzele tutuldu

Ay bir güzele tutuldu
 

03 Mart 2007 ve saat 11, 30

Bugün geliri sokak çocukları derneğine verilecek olan; bir şair arkadaşımın imza gününe katıldım. Yorucu ama keyifli bir gündü.

Akşam geç vakit eve geldim Televizyonda alt yazıda gördüm bugün ay tutulacakmış, tam tutulma ve bir sonra ki 2011 yılında gerçekleşecekmiş. Ve en güzeli de ülkemizden ve daha önemlisi de İstanbul’dan görülebilecek olması beni heyecanlandırdı.

Resim çekmeyi çok severim amatör dijital bir fotoğraf makinem var kaptığım gibi pencereye koştum. Ayın güneşe tutulmasını ve dünyanın engellemesini resmetmek istedim. Belimden aşağı sarkarak başladım deklanşöre basmaya tekrar tekrar. Bir yandan da dua ediyordum umarım başarabilirim diye. Yarıya kadar tutulunca Pencereden görünmez oldu fırladım sokağa ve tabi ki bütün apartman ayaklandı gürültüme. Herkes cep telefonuyla çekiyordu (Allah çektirmesin:) Sonuna kadar izledim bu muhteşem görüntüyü.

Fazla net ve güzel olmamasına rağmen (acemi foto muhabiriyim ya)

Sizlerle paylaşmak istedim bu güzel olayı.

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..