Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Ay büyürken çıldırırım...

Ay büyürken çıldırırım...
 

Dikkat ettim ayın tepsi gibi tam yusyuvarlak olduğu dolunay döneminde sanki ben benden gidip yerine başka biri anlamadan içeri süzülüveriyor. Sanki bütün dünyanın kasveti gelip beni buluyor, sanki bütün insanlar beni sinir etmek için yarışıyor, sanki alınganlık cadıları fısıl fısıl konuşup kulaklarımdan beynime ve kalbime girip kemirip kemirip duruyor. Sanki insanlar beni hiç mi anlamıyor sanki ben insanları hiç mi hiç anlamıyorum ve hepsine “ehhh yetti artık” deyip gidesim geliyor…yani bir sürü sanki bir araya gelip gözlerimden şimşekler, saçlarımın arasından dumanlar çıkmasına sebep oluyor…. Gözlerimin önüne bir perde iniyor, pırıltıları gidip yerine donuk kahverengiler geliyor ve “senin neyin var” soruları peşimi bırakmıyor… artık anladım dolunay beni çıldırtıyor…

Bu kadar beni çıldırtırken aynı zamanda da mest etmeyi nasıl başarıyor bilemiyorum ama denizin üzerinden ya da dağların, tepelerin arkasından kızılımsı sarı doğuşunu seyretmek beni kendimden geçiriyor, hele bir de kanımda dolaşan alkol zerreleri varsa…

İnternet’ten yaptığım küçük bir araştırmaya göre ay dolunay evresindeyken cinayetler, kazalar, kasırgaların dağılımı, magnetik alanlarda bozulma, kadınların regl dönemleri ve sara nöbetlerinde bir artış olduğu düşünülmekteymiş. Bence kesin var, kendimden biliyorum. Neden insanları bu kadar etkilediği üzerine geliştirilen varsayımlardan biri de suların alçalması ve yükselmesi ile ilgili olarak, insan vücudunun da çoğunun su ile kaplı olmasından mütevellit bu doğrultuda bir etkileşim olabilir mi soruları kafaları kurcalıyormuş. Bilmiyorum, ama ben çıldırıyorum onu biliyorum…

Sanırım bu akşam dolunay var, bendeki bütün belirtiler onu gösteriyor !!!!!

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..