Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '18

 
Kategori
Astroloji
 

Ay Düğümleri ile Hayat Amacını Keşfet!-2

Ay Düğümleri ile Hayat Amacını Keşfet!-2
 

Eveeet Ay Düğümleri'ne devam ediyoruz. Biliyoruz ki evrende birlik ve dualite var. Dolayısıyla doğum haritamıza da bu yansıyor. Bu anlamda ay düğümleri zıtlık prensibini bize iyi bir şekilde gösterir.

Güney ve Kuzey olmak üzere haritamızda 2 ay düğümü vardır ve birbirlerinin tam zıttı burç ve evde yerleşmişlerdir. Yani biri bir yana diğeri diğer yana bizi çeker. Biri geçmişe biri geleceğe.… Biri bizim çok iyi bildiğimiz, deneyimlediğimiz, konfor alanımızdır; diğeri ise henüz bilmediğimiz ama yürümeyi seçtiğimiz, kendimizi gerçekleştirmemiz gereken alandır. Özetle nereden gelip nereye gideceğimizi gösterirler. Duygularımızın bohçasıdır. Bohçanın biri dolu diğeri henüz boştur. .

Yani ay düğümleri;
“Sürekli geçmişe takılıyorum, geçmişe kaçıyorum, güvenli bölgeden çıkmak istemiyorum, hep aynı tuzağa düşüyorum, sahip olduğum yetenekleri kullan(a)mıyorum, zayıf noktalarım neler, ne yöne gideceğimi bilmiyorum, kendimi bir türlü ifade edemiyorum/gerçekleştiremiyorum, bir amacım olduğunu hissediyorum ama emin değilim, potansiyelim nedir ve nasıl hayata geçirebilirim, eksik hissediyorum, dengeye ihtiyacım var, beni güçlendirecek, besleyecek, geliştirecek konular neler” gibi gibi başlıklarla ilgili bize farkındalık sağlar.

Yarın Güney ve Kuzey ay düğümlerinin ayrı ayrı özelliklerinden bahsediyor olacağım. Böylece biraz daha taşlar yerine oturmuş olacak.


 

 
Toplam blog
: 16
: 349
Kayıt tarihi
: 01.10.16
 
 

Anlam odaklı yaşayan, hayatı sorgulayan ve değer veren, samimi, meraklı, ilgili, duyarlı, duygusa..