Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ay'ın karanlık yüzünü görebildim...

Ay'ın karanlık yüzünü görebildim...
 


"Bu sevgi, beni mutlu ettiğin içindi" diyebilir misin bana, söyle? "Evet" desene, haydi çekinme...
Yalan olurdu bu doğrusu... bence de en iyisi mi sen, tek bir kelime etme...

Gerçek şu ki: Mutluluk peşinde değildi; ne zihnim, ne de ondan ayrı çalışan zehirlenmiş bedenim ...
Ve işin aslı "ben seni, kendimi alıkoyamadığım için sevdim"...

Üstelik adeta delicesine...
Kontrolsüz bir tutku ve buna tezat; bitmek tükenmez bir şevkatle sevildin...

Sen; beni bilerek ve isteyerek öfkelendirdiğinde boğazıma kadar gelip yakan hiddetimi daha fazla içimde tutamayıp, öfkemden ağlarken bile kızdığım hiç bir zaman sen değildin...

Tutkunun; kontrolden kalmasına uğraşıp bunu başaramabilmek uğruna bu defa da onu öfke patlamalarına dönüştürdüğümde; bu zehiri usul usul kanıma karıştıran senin, beni kayıtsızca izleyişini, hatta bu yetmezmiş gibi bu yolla sevgiyi ölçüşünü sevdim...

İhtirasın; artık kaçıp, saklanılacak yer bulamadıyıpta, tırmandığı zirveden yine bize dönerek yaralayışını dahi sevebildim...

Tutkuyla bağlandığım o fütursuz bakışlarının; bedenimde gezerken bıraktığı tüm göz izlerinde, ben seni tekrar tekrar sevdim...

O asi, o küstah gülümseyişinin damarlarımda akan kana an be an; sana olan isteğimi kontrolsüzce zerk edişini ne çok istedim...

Usul usul bedenime karışan bu zehrin, adeta nabız atışımla bir olup, damarlarımda tırmanarak şakaklarıma varana değin beni soğukkanlılıkla izlemeni ve bundan haz aldığını gözlerinde gördüğümde; yüzünde beliren o küstah ifadeyi sevdim...

Ben yıllar boyu sen de yakaladığım tüm o anları ve sezişleri her birini...tek tek sevdim...

O şımarık ve kayıtsız duruşunu,
Edepsiz, fütursuz bir o kadarda çocuksu olabilen bakışlarını,
Öfkeni, tüm o değişkenliğini,
Zırhlar ardına gizleyip, korumaya alsan da yakından gördüğüm; o camdan yanını...

Kısaca; ben sana ait olanı tümüyle ve olduğu gibi sevdim...

Belki de ben bu defa, herkeze aynı yönü dönük olan Ay'ın hep arkadında kalan, o karanlık yüzünü de görebildim...
Ve şimdi artık, orada gördüklerim de benim...

Bu gün bir defa daha soruyorum kendime:
"Ben seni böyle de sevdim mi ?"

Biliyorsun cevabımı...
Ben bunu, defalarca söyledim...

13.02.07
Ayna

Yazı da kullanılan fotoğraf: http://www.corbis.com/

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..