Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Ay Işığı

Bana ay ışığını anlat,

Kırmızı mı aşk gibi

Yoksa beyaz mı uçsuz bucaksız.

Bana ay ışığını anlat,

Parlak mı mesela,

Çok mu parlak?

Sana dokunduğumda hissettiğim kadar

berrak ve pürüzsüz  mü?

Yoksa bir ihanet kadar can mı yakıyor baktığında?

Bana ay ışığını anlat,

Yolda en sevdiğin şarkıyı dinlerkenki kadar heyecanlandırır mı seni?

Geceyi daha bi fazla sevdirir mi,

Seninleyken hayatı daha bi fazla sevdiğim gibi?

Hiç gün doğsun istemez misin,

Seninle geçirdiğim zamanın durmasını istediğim gibi?

Görsem heyecanlandırır mı beni,

Seni her görüşümdeki gibi?

Sen anlatsan, onu da severim belki

Seni sevdiğim gibi.

 

 
Toplam blog
: 3
: 100
Kayıt tarihi
: 16.10.17
 
 

Lise öğrencisiyim. Yazmayı ve sorgulamayı seviyorum. Babamın tavsiyesi üzerine Milliyet Blog ile ..