Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ay

Ay
 

Dün öğle arasında ufak ufak yol alıyorum. Yolun ortasında çay ocağı ve oturan insanlar. Ben de aradan sıyrılıp yürümeye çalışıyorum.

Kadının biri yolun ortasındaki çay ocağında çay içiyor. Ben de yürürken sandalyesine çarptım kadında ay dedi. İçimden İzmir batıda diyorlar. Burası Ortadoğu Kentlerinden bir parça hele bir de Basmane’yi göreceksiniz bence kötü Belediyecilik ödülü verilmeli. CHP dışındakiler bir Belediyecilik nasıl yapılamaz görmek isterlerse İzmir’e özellikle basmahane’ye gelsinler. Kaldırımlar işgal edilmiş küçücük kaldırımda adam çay ocağı açmış burası ormandan farkı yok kuralsızlığın kural olduğu bir yer.

Benim dövüldüğüm Basmahane’deki yerin yakınında yeni bir otel yapılıyor. Adamlar kaldırıma kum dökmüş harç karıyorlar. Yahu bu kaldırımlar harç karılsın kum dökülsün masalar sandalyeler arabalar tarafından işgal edilsin diye mi yapılıyor o kadar denetimsiz ki bir gün gevrekçi bir arkadaşla karşılaştım nereye gidiyorsun dedim. Zabıtalara gevrek götürüyorum dedi. Şehri hiç gezmedikleri ve gezseler bile kuralsızlıklara ses çıkarmadıkları belli. Adam kaldırıma masa koymuş tavla oynuyor Sayın Belediye Başkanı kaldırımda tavla oynayanlarda mı işgaliye veriyor.

Lütfen Basmahane’ye çeki düzen verin azıcık denetim yapın Sayın Belediye Başkanı lütfen denetim yapacağınız zaman cümle âleme haber vermeyin. Lütfen Basmane’de denetimler arttırılsın.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

Beyazay İzmir Faaliyetlerimiz

https://www.youtube.com/watch?v=HD58JVgFRRU&t=4s

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..