Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '12

     
    Kategori
    Şiir
     

    Aya sordum, nerdesin?!

    Aya sordum, nerdesin?!
     

    Yokluğun hedef olmuş, gözbebeğim nemlenir
    Ok’um seni arıyor, YAY’A SORDUM NERDESİN
    Gözlerin tavşan kanı; yorgunluğum demlenir
    Sigaraya, tütüne, ÇAYA SORDUM NERDESİN…

    Seni sordum sabrımın bıçak bileyişine
    Rüzgar uğultusuna, kuzu meleyişine
    Günahsız bir bebenin rahmet dileyişine
    Oruçlu dudaklarda SU’YA SORDUM NERDESİN!...

    Ünlem gibi şahlandım, nokta gibi beğ’dim de
    Virgül gibi başımı yerden yere eğdim de
    Paraflayıp adını yıldızlara değdim de
    Güneşi avuçlayıp AY’A SORDUM NERDESİN…

    Örselendi alfabem; dediler ki ‘gamdadır’
    Zühre gibi göklerde, Şirin gibi Şam’dadır
    Kırk kez döndüm evreni; mahsunluğum Lam’dadır
    Harflerin celsesinde A’YA SORDUM NERDESİN

    Gölgem gölgene hapis; kaşların karasında
    Tövbekar bir meczubun imanlı narasında
    Ayak izin belirdi yerle gök arasında
    Ahımla helak olan KÖYE SORDUM NERDESİN

    Seni sordum; Azrail toprağımı deşerken
    Kül kadar tabutumu karıncalar taşırken
    Gözyaşlarım peşinde tam dört nala koşarken
    Yalnızlık ganyanında TAY’A SORDUM NERDESİN
    Oruçlu dudaklarda SU’YA SORDUM NERDESİN!...
    Güneşi avuçlayıp AY’A SORDUM NERDESİN…
    NERDESİN!...

    SERDAR AKKOÇ
    Eylül 2012

     
    Toplam blog
    : 1
    : 375
    Kayıt tarihi
    : 19.10.12
     
     

    1980 Kütahya Altıntaş doğumlu İlköğretimini Balıkesir’in çeşitli ilçelerinde, lise ve yük..