Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayağımın tozu!

Ayağımın tozu!
 

silkelealtı iskele altı diye gider yaşamın..uı.


Geçmişimin önünden selam vermeden geçiyorum
sekiz yılımdan kaçıyorum ilk sola sapıp... 

Dal gibiydi yine elinde sigara fidan boylum
ama gözünün içine bakmak bile gelmedi içimden
şimdi seni özleyememenin acısı damağımda...
ne hakla böyle rengini yitirdin..
annen annem, baban hala babam iken
seviyor ve sayıyorken onları
nasıl bu hikayede özne olan sen'i
nasıl seni silmişim...
yanındaki kızı ve diğerlerini önemsememenin acısı içimde
inan dikkat bile etmedim...
senin hiçbir kimseyle yapamayacağın inancımdan mı bu rahatlığım... 

ahh Geçmişim...
ahh deliçağımın kahramanı...
hayalini yaşatıyor sanırken
hangi ara öldün içimde...
seni hala sevdiğimi sanırken
meğer sensizliğine vurulmuşum
ben içimde sen'i
campetekli kalp içine koymuşum
ben içimde sen'i
en güzel büyülerle donatmış
ama
kendi geçmişimi kaybetmişim!
geçmişim gibi
sekiz yıllık yaşanmışlığıma, ben ömrümü ipotek etmişim!
ve o sekiz yılın tüm faturaları sahte
bugün gördüm!
vergisiz önünden geçerken... 

ahh...
neden bu kadar önemsizleştik
ölümsüz görünen sevişmelerimiz sonrasında..
görmezden geldim on santim önünden geçerken
ki sen de görmüş olmalısın
gördüğüme aldırmamış olmanın şaşkın acısı yüreğimde
onyedimden yirmibeşime senle büyümüşken
hala dost meclislerinde aile meclislerinde
toz kondurtmazken sana... 

ayağımın tozunu savurdum da geçtim önünden...
anladım ki zaman, yiten tüm sevdalara şeytan... 

yüzmek istiyorum... Dalgın sular köpürüyor...
uyumak istiyorum... Karabasanlar basıyor...
konuşmak istiyorum... Dilim lal kesiyor...
gitmek istiyorum... Ayağımdaki prangalar vuruyor... 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..