Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayak izleri

Ayak izleri
 

...


Bu koydan da çekip gidiyorum,

Sığındığım dingin koydan

Ardımda silik insan silüetleri,

Ardımda kum taneleri ve ayak izlerim...


Buradan da çekip gidiyorum,

Dalgalar kadar dingin,

Saçların kadar gece ,

Saçların kadar yıldızlı koydan,

Yüzün ayak izlerimde,

Gözlerin taa yüreğimin içinde....


Buradan da gidiyorum,

İyot kokulu sığ sularından.

Bembeyaz martılarından.

Yüreğim küskün, kızgın, kırgın....

Bu koydan da demiralıyorum,

Ardımda küçük tekneler.

Asla yalnız değilsin,

Martıların, kum tanelerin, deniz kabuklarınla

Ama hiç biri beni taşımaz sana,

Hiç biri kocaman bir mutluluk getiremez,

Ve hiç birinin ayak izlerinde yüzün,

yüreğinde gözlerin olamaz.......

8.4.97/özlem


 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..