Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Ayakkabı kutusu

Ayakkabı kutusu
 

Ayyakkabı Kutusu


Rüya bu ya

Aldığım çeyrek bilete büyük ikramiye vurmuş,

Evimizin önünde bir kalabalık, bir gürültü-patırdı bir bağırıp çağırmalar ki, irkildim pencereye koşup caddeye baktım ki, ne göreyim;

Ya yaya… şa şa şaa..  zengin oldun çok yaşa !.. nidaları

Gözlerime inanamadım, kulaklarıma güvenemedim gördüğüm bu manzara karşısında.

Büyük bir heyecan, korku, kuşku, sevinç ve merak karışımı duygular girdabında boğulur gibi oluyordum, afakanlar basmıştı ki, birden uyandım …

Ohhhh be !..

Şükür rüyaymış diyerek birden toparlanmaya çalıştım.

Bir bardak su içip, tekrar yattım.

Yattım yatmasına da şeytan girdi araya, ya gerçek olursa, ya bu şans bana vurur da bu kadar çok para bana çıkarsa demeye başladım. Bu kez, daha bir huzursuz etti bu kadar çok para beni.

Ne yapabilirdim, ne edebilirdim, nereye kor, nerede saklayabilirdim ki, bu kadar çok parayı ?

Bankaya koysam güvensiz, üzerimde taşıyamam, emanete bıraksam çarparlar, rast gele yerde bulundurmam çok sakıncalı …

Düşüne düşüne ona da çare buldum

Ayakkabı kutusu, evet boş ayakkabı kutuları, oleeey !..

Evet, hem pratik hem temini kolay hem de parayı güvenle saklayabileceğim bir şey.

Dolaptaki ayakkabı kutularına baktım, adetini saydım ama, yetersizdiler bu kadar parayı koymak için.

Çarşıda tanıdığım kunduracı Ahmet Öksüz abi geldi aklıma.

Doğruca oraya gidip, adamın elinde ne kadar boş ayakkabı kutusu varsa toplayıp aldım. Bir torbaya koyup evin yolunu  tuttum.

Şimdi Milli Piyango dan bana çıkacak olan büyük ikramiyenin bana teslim edileceği günü saati bekliyorum, zira KUTUBANK ‘ ım hazır.

“ Adının açıklanmasını istemeyen şanslı piyango milyarderi şimdilik kayıplara karıştı” haberini gazetelerde okuyuncaya kadar ortaya çıkmayacağım, kaçmaya devam edeceğim.,

n’olur n’olmaz !

* Muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..