Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayakkabı ve El Seydi

El Seydi biraz geç kalmış olsa da Irak'ın HasanTahsin'idir.
Ancak Irak halkı Türk Milleti gibi tepki verecek mi? Sorun budur...


Aldı ayakkabı:
............................................
Vatan kokar tozum toprağım
Yok bilindi üstümdeki varlığım
Ben ne eskidim ne de yırtıldım
Fırlat beni zalimin suratına El Seydi
Yeter artık bıçak kemiğe değdi
… …………………........
Aldı El Seydi:

Bir zalimden sonra başka zalim
Gül bahçemi viran etti neyleyim
Bölük pörçük oldu benim milletim
Esaretin pençesinde durmaz inlerim
Vur zalimin çirkin suratına ayakkabım
Sensin benim son mermim, son silahım…
…………………………………………..
Aldı ayakkabı:

Sendin Babil, sendin Mezopotamya
Boyun eğdin şimdi bir zalim kovboya
Ağıtlar yakarken yıllar yılı Kerbela’yâ
Bu bela Kerbelâ’dan bin beter ya.
Fırlat beni zalimin suratına El Seydi
Yeter artık bıçak kemiğe değdi…
.................................................
Aldı El Seydi:

“Köpek! ” demek oldu zalime son sözüm
Kırıldı kemiklerim görmüyor gözüm
Üstüme çullandı kendi can özüm
Ben sönmez bir ateş, bir közüm
Vur zalimin çirkin suratına ayakkabım
Sensin benim son mermim, son silahım…

Veli Aykar
Denizli, 18.12.2008
 
Toplam blog
: 4
: 631
Kayıt tarihi
: 07.12.08
 
 

1954 Denizli-Acıpayam doğumluyum. Öğretmen okulundan mezun olduktan sonra yurdumun birçok köy ve kas..