Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '12

 
Kategori
Ayakkabı / Çanta
 

Ayakkabılarınızdan memnun musunuz?

Ayakkabılarınızdan memnun musunuz?
 

Uzun yıllardır aldığım ayakkabılardan memnun değilim.

Ayakkabıyı mağazada giyiyorsunuz gayet rahat, hiçbir yanı ayağınızı vurmuyor.

Eve geliyor giyiyor ve dışarıya çıkıp bir kaç yüz metre yürüyünce sanki ayaklarınız birden büyüyor ve ayakkabı rahatsız etmeye başlıyor.

Ayakkabı ayağınızı yandan sıkıştırıyor, topuğunuzu rendelemeye başlıyor. Velhasıl bir işkencedir gidiyor.

Eskiden neden böyle sorun yoktu da şimdi var.

Gençlikle ilgili desem, bu sorunu 30'lu yaşlardan beri yaşıyorum.

Marka firmalardan alıyorum yine bu sorunlar kısmen devam ediyor.

Acaba sebebi nedir diye araştırdım ve şu sonuca vardım. Makineleşmek, otomasyon ayakkabıları bir işkence objesi haline getirmiş.

El işi ayakkabılarda bu sorun yoktu.

Netice şu ki, teknolojik gelişmeler ne yazık ki bizi ayaklarımızdan vurdu.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..