Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Kitap
 

Ayakları pürdikkat refakatçi haydutlar -Roman-

Ayakları pürdikkat refakatçi haydutlar -Roman-
 

Roman


Gerçek, gerçeküstü ve fantastik temaların iç içe geçtiği bir roman. Kurgu içinde kurgular. 

Durmak için bir neden bulmak amacıyla durmadan yürüyen bir adam..

Peşindeki yazarlardan kaçan karakterler.

Akşamdan akşama YETER! diye haykıran bir adam.

Hikayesinden kovulan ya da hikayesi yarım kalan insanlar.

Ölüm anını kaçırıp sonsuza dek yaşamaya mahkum olan bir ihtiyar. 

Acı ve zevk çığlıklarını biriktirerek bomba yapan ve insanlığın üzerine bırakan adamlar. 

Olmayan bir insan.. 

Yazarlarıyla sorunları olan kahramanlar; ve daha nice kişiler ve olaylar...

Kitaptan alıntılar:

"İnsan dünyanın hastalığıdır... Hayat dedikleri şey kaç insanın canına mal oldu şimdiye dek... Bu dünya Tanrı'nın "olmamış" diyerek kenara attığı bir tasarıdan ibaret.. Bu bizim yaşamamış halimiz. Biz bu şekilde yaşamamış oluyoruz…

Peşimde yazarlar var! dedi adam. Seni anlıyorum, dedi Lunyya. Kimi zaman öyle hissederiz. Ben de yazıldığımdan şüpheleniyorum bazen; birilerinin beni anlatmasından; ve bu beni korkutuyor..."

 

 

 
Toplam blog
: 12
: 557
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

Edebiyat, edebiyat eleştirisi, sanat, felsefe... ..