Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '20

 
Kategori
Güncel
 

Ayasofya İlgi Alanıma Girmiyor

Bir şeyle herkes ilgileniyor diye benim de ilgilenmem gerekmez, hiç kalem oynatmadığım bir sürü konu var.

İbadet etmem. Tarihi severim ama eski binaları değil. İlgili siyasetlere de uzağım Ayasofya beni niye ilgilendirsin ki.

Camiye çevrilmiş hayırlı olsun. Niye, demediğim gibi hurra da demem; olmuşsa olmuş.

Tamam tarihi değeri var yüzyıllara tanıklık etmiş ama sonuçta benim için taştan topraktan eski bir bina ve üzerinden yapılan siyasetler de beni hiç ilgilendirmiyor.

Bu işi ülke siyasetini kilitleyecek kadar önemli de bulmuyorum. Toprakları içinde tasarruf o ülkenindir ama isterse ülke menfaatlerini de dikkate alarak hassas dengeleri gözetebilir.

Müze olarak da yararlıydı cami olarak da inananlara hizmet verecek. Hayırlı olsun diyelim.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..