Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayaz

Ayaz
 

bir beyaz kuğu öpücüğü yaz...iv


Havalar epeydir sıcak,

Bir kadının ağlama sesi geliyor üst kattan

Aile kavgası olmalı

TV’de memleket haberleri

Kasvetli düşüncelerin aklımdaki yanıtsız kasırgası

Susuzluk, hastalık ve hiçlik kehanetleri öte yandan


Yaz…

Bana gelsin bir beyaz kuğu

Süzülerek sularından

Öpsün terlemiş alnımı

Suskun yaz serinlesin iklime inat ayazınla

Duymasın görmesin bedenim kavrulan dünyayı

Deprem yazınla gelsin

Aşk dışındaki her illet enkazda kalsın bu yaz…


Dünyanın merkezine kurulmuş bir merdiven vardı

İki yitik çocuğun tırmandığı

Aşk Yuvası’nın baş harflerinden türettikleri Ay’a

Aklın almadığı aydınlıkta aradım onları

Silik siluetlerinde yenik düşmüşlüğü gördüm


Yazgı

Iraklığa boyun eğmenin adıysa

Hazan yağmurlarını izleyeceğiz yine yakında

Pencerelerde cilveleşen saf su damlalarının ardından

Mum ve tütün kokan odalarımızdan


Garson, bana bir bira yaz

Öyle şaşkın bakma,

Ölesiye suskun yüzümde öyle çıplak duruyor ki gözlerim

Ayazda kalmış yüreğimi anlatan bakışlarımdan korkuyorum


Ve ne zaman otursam yazmaya

Dönüp bu noktaya geliyorum

Oysa haberler diyordum

Ağlayan kadınlar, korkular ve kehanetler

Bir de yazdan bahsediyordum sahi

Bilmem nereden çıktı bu ayaz…

 
Toplam blog
: 25
: 1059
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

İşletmecilik eğitimi ve sonrasında finans sektöründe bir dönem profesyönel çalışmanın dışında, 19..