Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Ayda'yı bekliyordum, Ümit Culduz geldi!

Ben aslında o köfteciye Ayda gelecek diye gitmiştim!

Hatta gelecek diye “Ayda geldi, gönlüme fidayda geldi!” başlıklı şiir bile yazmıştım!

Büyük bir hayal kırıklığı yaşadığımı bilmenizi isterim!

Ayda gelmemişti!

O sinirle köfteciden ayrılıyordum ki sahil yolundan birinin “geliyorum, geliyorum!” diye el salladığını gördüm!

Başında kapüşonu olduğundan kim olduğunu tanıyamamıştım!

“Merhaba; ben Ümit Culduz!” deyince büyük bir oyuna geldiğimi anladım!

Sabiha Rana ve Sema Şener hanımefendilerin komplosu muydu bu yoksa?

Halen anlayabilmiş değilim!

Şaka yollu “gerçekten siz Ümit Culduz musunuz? Tanrım inanamıyorum!” diye sorduğumda Alman pasaportunu göstermişti!

Evet, gerçekten oydu!

Hem Türk polisini kandıracak hali yoktu ya!

Öyle ya, o pasaportla ülkemize girmişti!

Ayda’yı da sormuştum ona!

Kaçamak cevaplar vermişti!

“Kem, küm!” edince Almancasını bakmıştım Google çeviriden!

Sabiha Rana hanımefendi şahittir!

O günü unutamam!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..