Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

29 Mayıs '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
537
 

AYDEM elemanları tarafından elektriğinizi keseceğiz diye bir gün sizin de kapınız çalınabilir

AYDEM elemanları tarafından elektriğinizi keseceğiz diye bir gün sizin de kapınız çalınabilir
 

AYDEM EDAŞ İŞLETME EKİPLERİ


Patlangıç Mah. 346 Sok. No:33’te bulunan 1,2,3,4,5 ve 6 numaralı dairelerin 5 yıldır sözleşmeli abone oldukları ve iptal edilen direkten enerji kullandığı bilinmektedir. Mevcut direkteki enerjiyi keserek yolun karşısındaki direğe aktarma yapmış, 6 aboneyi besleyen direkteki enerji kablomuzu direkten kesip kablomuzu yere atmış daha sonra da çekip gitmişlerdir. Eve geldiğimde karşılaştığım manzara beni şaşkına çevirdiği için hemen AYDEM Müdürü’ne telefon açtım. Müdür beye hangi gerekçeyle ve hakla 6 dairenin enerjisiz bırakıldığını sordum. “Üst merciine şikâyet edeceğim” dedim. Bunun üzerine AYDEM Müdürü Fikret Bey şikâyet etmememi, ekipleri yollayacağını ve elektrik kablosunu bağlatacağını söyledi ve bir saat sonra ekip geldi. Nakil edilen direkten önceden kullandığımız direğe aktarma yaparak enerji verdiler.

Bir hafta sonra aynı ekip yine geldi ve evimin kapısına dayandı. Elektriği kesmeye geldiklerini söylediler. Ben de “buyurun kesin kardeşim ama bana gerekçe gösterin ondan sonra kesin” dedim. Kapıma dayanan kesim için gelen ekipleri resimlerini çektim. “Siz bu abonelerin elektriğini gösterdiğiniz gerekçe ile kesemezsiniz” dedim. Gelen ekip AYDEM Müdürü ile telefon görüşmeleri sonunda olay mahallinden ayrıldılar. AYDEM yetkilileri önceden dikilen direğin yanlış yere dikildiğini söylüyorlar. Direklerin yolun sağında olması gerekmekteymiş. Eee be kardeşim bu direği diken sizsiniz, abonelere enerjiyi verip sözleşme yapan da sizsiniz. Şimdi de gelmişsiniz bu direği biz iptal ediyoruz karşı direkten enerji alacaksınız, almazsanız evlerinizin enerjileri kesilecektir diyorsunuz.

Bak sen şu düzene. Karşı direğe geçmek için Fethiye Belediyesi’nden yol kazım izni alacaksınız. İzin alalım da o yolu kazmak için gelen kepçe operatörü yoldan geçen içme suyu borusunu, kanalizasyon hattını bir kırarsa oradan gelecek zarara bak. Belediye yetkilileri çok yoğunluk olduğundan ancak 15 gün sonra bize yardımcı olabileceklerini söylediler. Arkadaşlar ne günlere kaldık şu mevzuata bak. Sayın AYDEM Müdürü Fikret Bey, sen ekibini yine yolla ve altı dairenin abonelerini besleyen enerjilerini hiç vakit geçirmeden kestir. Kestir de bağlı bulunduğun EDAŞ İşletme Müdürlüğü’nü zarara uğratma. Belli mi olur sana bir plaket verirler belki. Anlaşıldı iş yargıya intikal edecek gibi görünüyor.

Fikret Bey ile yaptığım telefon görüşmesinde “Müdürüm burada altı abone var. Siz gereken işlemi yapın ve masrafları abonelere yansıtın” dedim. “Bizde öyle bir mevzuat yok” dedi. Peki, ben bu altı daireyi tek tek dolaşıp para toplayacağım. Ekiplerinizce yanlış dikilmiş olan elektrik direğinin hesabını ben ödeyeceğim ve bu yanlış dikilen direğin değişmesinden dolayı oluşan yanlışlığı da ben gidermiş olacağım. Öyle mi?..

Zamanında biz sözleşme yaparak bu kurumdan elektrik aldık. Aradan onca zaman geçti. Peki, Sayın Müdürüm size şu soruyu soruyorum. Sizin yapmış olduğunuz elektrik bağlantısının yanlış yapılmış olmasından dolayı biz mi mağdur olmalıyız? İyi de Sayın Müdürüm, sizin amacınız elektrik hizmetinin sorunsuz olarak vatandaşa hizmet etmek mi yoksa sizin hatanız ve eksikliğiniz yüzünden oluşan bu durumun vebalini vatandaşın üzerine yüklemek mi? Hangi kurum ve kuruluşta görülmüştür ki firmanız tarafından yapılan hatanın masraflarını yine firmanız tarafından abone sahiplerine yükletilmesi… Elektrik İşletme Müdürlüğü’nün özelleştirilmesinden sonra ben bu sıkıntıları yaşamak zorunda mıyım? Sayın Müdürüm, siz de biliyorsunuz ki sözleşmemiz her türlü durumda bizi yani vatandaşı haklı duruma düşürecektir. Siz, böyle bir durumu hangi hakla hangi hukukla bize yüklüyorsunuz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 320
Toplam yorum
: 156
Toplam mesaj
: 9
Ort. okunma sayısı
: 1568
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster