Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Aydın Menderes blog okuyor

Aydın Menderes blog okuyor
 

Geçtiğimiz hafta sonu ses tv'de Terazi programında sayın Aydın Menderes'i izledim. Doğrusu gündelik siyasetin irtifasından farklı bir söylem içindeydi.

Beni özellikle bu haber blogunu yazmaya iten ise özellikle "ortaçağ geri geliyor" sözü oldu. Gerekçesinde varsılların güvenlikli sitelerde oturduğundan vb. söz ederek halk ile aralarına ortaçağ gibi set koyulduğunu söyledi. Doğrusu gecenin geç saatinde ne bir not tuttum ne de kayıt ettim. Şimdi bu blogu yazmaya karar verince internet sitesine bir uğradım ama tv söyleşileri ile ilgili bir bölüme rastlamadım.

Şu an elimde tv kayıtları olsaydı tam olarak söylediklerini sizlerle paylaşmak isterdim doğrusu. İlerde programın çözümüne ulaşırsam söz yine burada yazacağım.

Özetle benim bu "ortaçağ" ile ilgili bir blogum var ve doğrusu aynı sözleri Sayın Aydın Menderes'in söylediğini görünce bizleri de okuduğu yargısına vardım. Günümüzde gazete özetleri ile yetinen ve kitap okumak gibi bir alışkanlığı olmayan yöneticilerin olduğundan hareket edersek sayın Aydın beyi kutlamayı görev edindim. Ayrıca internet sitesine ise geniş bir zamanda uğrayıp okuyup izlemeyi düşünüyorum. Düşüncelerini paylaşır veya paylaşmazsınız ama yazılarımı okumamış olsa da şu ortaçağ geri geliyor tespiti beni gerçekten mutlu etti.

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..