Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '19

 
Kategori
İnançlar
 

Aydınlık Gelecek İyiliktedir

Tanrı
İyilik etmekte sonsuz güçtür
O
Kimseden kendisine iyilik istemez
O
Sadece temiz kalpli olup
Kendisine sığınan insanların
Yakarılarını kabul eder ve yardımda bulunur

Yakarana iyiliği esirmez bolca verir
İşte onun için O
Benden istiyorsun ve alıyorsun da
Senden isteyene neden vermiyorsun der

Yaşamda
Tanrı isteği olan tek istek
Doğru ekseninde çaba sarf etmektir
Tanrıya yaklaşıp
Onun gönlünü alıp öğütlerini yaşamaktır

Tanrı öğütleri öyle çok fazla değildir
Ama türeyendir canlarım

Tanrı öğütleri
Doğru sözlülükle başlar
Karşılıksız iyilik etmekle devam eder
Barışı yakalayıp
Barışın bozulmasına sebep olmadan
Adam gibi yaşayıp gitmekle biter

Tanrı insanların iyi huylusunu çok sever
Çok sevdiğinin de
Dualarını mutlaka kabul eder Tanrı

Durmadan
Bana sığının benim dostluğumu kazanın
Bakın görün
Bana havale ettiğiniz sıkıntılarınızı
Ben nasıl da tam zamanında gidereceğim der

Ben canlarım
Birçok insanın öğretmeni
Birçok insanın da öğretmeni olabilecek durumdayım
Ben şunu söylüyorum ısrarla
İyilikten zarar gelmez diyorum
İyilik yapan iyilik bulur
Bunu unutmayalım lütfen canlarım
Her kötülük iyilikle önlenir bunu böyle bilelim

Tanrı öğütleri boşuna söylenmemiştir
İyilik yapan
Zihin ve gönül dinginliği yaşar güçlü şekilde
Bu özellikler de
Duyuları vücutta tutar
Duyular vücutta olunca da
Mikrop ve bakteriler vücudu yıpratamaz
Çünkü beyin hemen salgılama yaptırır
Mikrop ve zararlı bakteriler hemen yok olurlar

Benzer şekilde kanser hastalığı da önlenir
İyilik yapmak bunun için işte çok yararlı canlarım
İyilik yapan kişi
Stres ve gerginlik asla yaşamaz mutluluk olur çıkar
İnsan için gerekli olan da budur zaten

Gelin canların gelin
İyi olup iyilik yapan olalım
Ailemizden başlayarak çevremize de bunu yayalım
İnsanlarımızı barışık yaşamaya yöneltelim
Sağlık ve mutluluk yurdu yapalım şu güzel yurdu

Gelin canlarım gelin
Yaşamın her alanına bu gerçeği yerleştirelim
Hem kendimiz hem Tanrımız sevinelim
Unutmayalım
Tanrı sadece iyilik yapan insanlarla sevinir
Benim ne güzel insanlarım var diye sevindikçe sevinir

Bu dünyada yaşarken Tanrımızı sevindirelim ki
Yarın huzuruna erdiğimizde yanında yer bulalım

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..