Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ayedaş

Ayedaş
 

Sokağımdaki elektrik arızası çalışmasından görüntü.


Memleketimde özelleştirme rüzgârı dinmek bilmiyor. Devletim, elinde ne varsa satmaya devam ediyor…

Ayedaş Şirketi, İstanbul Anadolu yakasının elektrik dağıtım işini, 2005 yılında özelleştirilen TEDAŞ’tan almıştı…

Geçen gün sokağımızda yeraltında meydana gelen elektrik arızası için Ayedaş’ı 186 Elektrik arıza numarasından aradım... Kısa bir süre sonra arıza ekibi geldi. Ellerinde bulunan yeraltı arıza tespit cihazıyla, arızanın yerini belirlediler…

İlk ekip üç kişiydi… Kısa bir süre sonra ekibe üç kişi daha katıldı… Altı kişi oldular…

Arızanın olduğu yere kazma, kürekle yapılan çalışmalardan sonra nihayet ulaşıldı… Teknik ekip arızanın teknik analizini yapıp, gerekli malzemeleri araçlarından indirdiler… Sokağımızın elektrik arızasının giderilmesine başlanılmıştı…

Arızanın tamiratını sokağımızdaki su istasyonundan izliyordum. Çalışmak için gelen Ayedaş elamanlarını sayısının 10 kişi olduğunu görünce yuh çekmeden edemedim… Çalışan bir kazmacı bir kürekçi, sekiz Ayedaş çalışanı da onları izliyordu !!! Resimdeki gibi…

Saatler süren çalışma sonucunda, sokağımızın arızası on kişilik çalışma ekibiyle giderilmişti. Teşekkürler Ayedaş.


AYEDAŞ WEB SİTESİ
 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..