Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Ayhan Hüseyin Ülgenay Şiirleri

Ayhan Hüseyin Ülgenay Şiirleri
 

Ekin Sanat Dergisi Sayı:66


ORYANTAL

Dümbeleğin ritmiyle

Oynuyordu dansözüm

Arabesk bir şarkıydı yaşam

Yıkılıyordu üstüme

Haydi aslanımla

Atıyordum zarları

Bir başka sefere diyordu şans

Her yer sevgiyle doluydu

Ben her zaman hüzünlüydüm

Yağmurlar yağsa da yoluma

Ben ıslanmadan yürürdüm

Yinede çok güzeldi

Oryantal hayatım benim

Sanki kanıma işlemiş kader

Dümbelek durdu

Arabesk şarkı bitti

Zilleri sustu dansözün

Nedenini kimse sormasın

Sebebi olmaz ölümün

Ayhan Hüseyin ÜLGENAY

12.01.2011

 
Toplam blog
: 37
: 332
Kayıt tarihi
: 28.02.11
 
 

01.08.1947 Yozgat doğumlu. Baba adı; İsmail, anne adı; Şehver. Evli (14.07.1976), 2 çocuk babası...