Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ayı sezonu açıldı!

Ayı sezonu açıldı!
 

Gün geçmiyor ki, toplumuzdaki erkeklerden nefret edecek bir neden daha bulmayayım.

Evet; bugün ayrımcılık yapıp "erkek" kelimesini kullandım. Bunu da gayet bilinçli bir şekilde yaptım. Birazdan neden böyle yaptığımı anlayacaksınız.

Biliyorsunuz ki, ciddi bir turizm kriziyle karşı karşıyayız. Rusların turizmimize etkisinin tahmin ettiğimizden de fazla olduğu çok kısa sürede anlaşıldı. Ülkeye turist çekemeyecince de Güney'deki esnaf kan ağlamaya başladı. Buraya kadar her şey zaten bilindik değil mi?

Bugün hürriyet.com'da bir habere rastladım ve sinirim tepeme çıktı.

Bodrum'da bir turist kadın denize girmek için plaja iniyor. Etrafına en az on tane cinsiyeti erkek olan ayı toplanıyor. Öylesine rahatsız edici bakışlar atıyorlar ki kadıncağız denize girerim kurtulurum sanıyor. Ama nafile, hurraa onlar da denize giriyorlar. Yetmiyor bir de fotoğraflarını çekiyorlar.

Şimdi ben öncelikle biraz sövmek istiyorum...

Bu kendini erkek sanan karaktersiz, cibiliyetsiz, şahsiyetsiz ayılar, kendi kız kardeşlerini sokağa çıkartmazlar ama bir tane turist gördükleri anda şu iğrençlikleri yaparlar... Sadece turist de değil genel olarak Türk kadınlarına da aynı yaklaşımın yapıldığına çoğu yerde bizzat şahit oldum.

Bu turistler ülkelerine döndüklerinde ne anlatıyorlar sanıyorsunuz? "Türk erkekleri sapık, kadınları rahatsız ediyorlar. Pis kokuyorlar. Can güvenliğimden endişe duydum." Bu cümleleri söylüyorlar. Yani bu ayıları yakışıklı buldukları falan da yok. Bu ayılara sorsanız "kıllı göbekli Türk erkeğine hasta yabancı kadınlar ve hepsi sevişmek için can atıyorlar".

Bunlar gerçekten bu ülkeye hiç bir yararı olmayan insanlar...

Parklarda el ele dolaşana müdahale etmeye hevesli ahlak polislerine her zaman karşı durdum ve küfür ettim, eyvallah. Ama bence plajlarda böyle ayıları uzaklaştırmak için birileri maaşla görevlendirilmeli. Kadınların özgürlüğünü kısıtlayan, rahatsız eden tipleri uzaklaştırmanın başka bir yolu yok. Çünkü bu ayılara eğitim işe yaramaz. Beyinleri almaz. Daha doğrusu beyinsizler bunlar, kayıt edemezler ahlakı, namusu ve nefsi terbiye etmeyi...

Daha da önemlisi bu tip ayıları turistlerin olduğu plajlara hiç sokmamak daha hayırlısı olacaktır. "Bu ülke bizim lan, o orospuların değil" diye atarlanabilirler, kulak asmayın. O turistler ülkenin katma değerine bu ayılardan daha çok katkıda bulunuyorlar emin olun.

Son olarak da şunu eklemek istiyorum. Bizim plajlarımızın bir ağırlığı, bir güzelliği vardı. Kaliteli turist denilen Alman, İngiliz turist takımının vazgeçilmeziydi sahillerimiz. Ama önce oradaki işletmecilerin turistleri yolmak için astronomik fiyatlar çekmeleri, ikinci olarak da bu tip ayıların varlığı Alman, İngiliz turistleri sayısını neredeyse yok etti. Daha sonrasında Ruslar geldi. Şimdi onlar da yok. İranlı, Arap turistlere kaldı sahillerimiz.

Çıta bir kere düştü mü kolay yukarı çıkamaz. Bundan sonra zengin Alman, İngiliz turist yerine cimri Araplarla mücadele etmek zorunda olan turizmcilerimize Allah sabır versin! 

 
Toplam blog
: 25
: 308
Kayıt tarihi
: 29.02.16
 
 

Romancı, Siyasal İletişim Uzmanı ..