Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

12 Ocak '09

 
Kategori
Dünya
 

Ayın dünyaya en yakın olduğu gün!

Ayın dünyaya en yakın olduğu gün!
 

Dun, 10 Ocak 2009 tarihinde ay bize cok yaklasmis!... Diyorlar ki; '2009 yilinin en parlak ayini bugun gorduk...'
Ay normalinden yuzde 14 daha buyuk, yuzde 30'da daha parlakmis!

Bilirmisiniz bilmem... Ay, eskiden, milyonlarca yil once, bize cok cok daha yakinmis. Cok yakin olunca cok buyuk, cok buyuk olunca da cok parlakmis. Ay dogdugunda denizlerin sulari kabarir, dev dalgalar olusurmus! Dun de, dalgalarin daha buyuk olacagini anlatiyorlardi...

Bizim buralarda deniz yok. Deniz kenarina gidemedik ama; balkondan ayin fotografini cektik.

Hava cok soguktu. Karsida ki agacligi -kucuk bir orman- dinleyemedim. Tilkiler, geyikler ne yapiyorlardi bilemedim.

Fotograflar bize ait.

Cogunu 'Yagmur' cekti.

Son ikisini de ben.

Biliyorum. Ergenekon basinizi cok dondurdu. Yani basiniza gelen ayi bile fark edemediniz.

Ben size dunyanin ve de ayin dondugunu hatirlatayim istedim...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..