Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Ayıp dizgini

Ayıp dizgini
 

Ayıp denilen şeyi çok mu abartıyoruz acep, günahı abarttığımız gibi!
 
Bir çocuğu ailesi neden gelecek için hazırlamaz, neden?
 **
Ben Ayıptır diye çocuk yaşta kavgalara girmedim ama hep sokaklarda dik durdum.
 
Şefkat abidesi anayı evimde, kadını genel yerlerde tanıdım, ayıp bunun neresinde,
**
Çocuğuma parayı ticareti sokakta balon sakız satarak öğrettim, bunun neresi ayıp hocam!
 
Torunuma sen öğret genele şamil olsun ki birbirimizi kınamayalım ayıplamayalım hocam! 
**
Ahlak denilen şeyi çocuğumuza bilinçli öğretelim çocuğumuz hayata bilinçli ve özgür yetişsin.
 
Beyinlerimizi göçe zorlamayalım, diyelim ki oğul edep dinden önce gelir, doğa evrenseldir.
 
İnsanı ve doğayı sev ki dünya daim olsun geleceğin odur diyelim!
 
Bizim çektiğimizi torunlarımız çekmesin hocam.
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..