Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ayıp ettin Armağan Çağlayan

Ayıp ettin Armağan Çağlayan
 

Popstar Alaturka yarışmasında jüri üyesi olarak görev yapan Armağan ÇAĞLAYAN beyefendinin yarışmacı bir arkadaşın kıyafetini ve kilosunu eleştirirken “Zabıt Katibi gibi birde elinde sefertasın eksik” cümlesini kullanması beni çok üzdü.

Topluma mal olmuş bir yarışmanın jüri üyesi…

Üstelik İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu…

Ayrıca Avukatlık yapmışsın…

Ben elinde sefer tası ile dolaşan Zabıt Katibi hiç görmedim…

Sadece Zabıt Katibi bir arkadaşımla hamama gitmiştim orada bir kere gördüm…

Galiba senin de öyle bir şey…

Ama adliye ile hamam ve sefer tası ile zabıt katibi arasındaki mantığı kuramadım…

Lütfen eleştirilerinizi yaparken insanların gururuyla, onuruyla oynamayın…

Yaptığı işe saygılı olun…

Bir şeyi, bir şeye benzetecekseniz insanları üzmeden benzetin…

Adliyenin havasını solumuş bir kişinin eleştiri yaparken böyle bir benzetme yapmasını kınıyorum.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..