Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ayıp olmasın...

Ayıp olmasın...
 

Ayıp Olur Diye...


Ayıp olmasın deyimi dilimize o kadar çok yerleşmiş ki bir çok hareketimizi, davranışımızı yönetir olmuş. Ayıp olmasın diye neler yapıyoruz bir bilseniz. Çalıştığım kişilerle seansımız da neden kabul ettin? Ya da neden söylemedin dediğimde otomatik cevap geliyor ee ayıp olmasın diye ... Sanki gerçek bir cevapmış gibi.
 
Sevgilisi ile tartışmasını anlatıyor kişi ve sonra aslında hiç gitmek istememiştim ben deyiveriyor. Peki neden gittin ? Neden gitmek istemediğini söylemedin ? AYIP OLUR diye
 
Yemek yemek için oturduğu bir cafeyi beğenmemiş ve kalkmak istemiş. Elle tutulur gerçek bir nedeni yok sadece beğenmemiş! Garsona ben kalkıyorum farklı bir cafeye gitmek istiyorum siparişimi iptal edin demiyor, diyemiyor?  Onun yerine acil işim çıktı yalanını kullanıyor. Neden? AYIP OLMASIN diye:)
 
Bir hafta sonu var kişinin ve evinde dinlenmek istiyor. Arkadaşları arıyor ve dışarıya davet ediyor. Kişi  yalan söylüyor. Hastayım biraz dinlenmek zorundayım gelemiyorum deyiveriyor. Neden ? AYIP OLMASIN diye
 
Bu örnekleri çoğaltabilirim. Ayıp olmasın ya da ayıp olur diye kendimize ait olmayan, aslında hiç istemediğimiz ne kadar çok şeye evet diyoruz farkında mısınız?
Aslında bu deneyimleri gelin biraz detaylandıralım;
 
Ben kendi istediğimi, istediğim şekilde ifade edersen bu neden karşı taraf için bir sorun olsun ki?
Evimde keyifle dinlenmek beni çok mutlu edecekse neden en yakın arkadaşlarımı üzsün ki?
Ücretini benim ödediğim ve canımın istediği cafaye gitmek neden garson için sorun olsun ki?
Ya da sevgilim benim kendimi iyi hissetmeyeceğimi biliyorsa neden kötü hissedeceğim bir davete hayır dediğimde sorun olsun ki?
 
Hoş, sorun oluyorsa da bırakın olsun zaten! Bu tamamen karşı tarafın sorunu sizin değil.
 
Sizi mutsuz eden bir deneyimle mutlu olmayı seçen her kim olursa olsun bırakın kendi sorununu kendi çözsün:)
 
Birçoğumuz büyürken işimize yaramayan bizi kısıtlayan gerçekliklerle büyütüldük. Kendimiz için değil başkaları için yaşamaya kodlandık. Bunu doğru bildik. Kendi değerimizden hiç bahsedilmedi bize. Sanki kendi değerimizin olabilmesi karşı tarafa bağlıymış gibi. Değer, sevgi, ilgi tüm bu duygular özümüzde biz de yok da sanki karşımızdakinden almalıyız gibi.
 
Oysa ki; hepimiz ama hepimiz değerliyiz.
 
Ve şimdi bir karar verin. Kendi değerinizi fark edin. Kendi gücünüzü bugün tekrar hatırlayın.
 
Bilgiyi bilince dönüştürme zamanı ŞİMDİ!
 
Kendinizi değerli hissettiğiniz tüm deneyimlerinizi yazın önce ve her gün BEN DEĞERLİYİM çalışması yapın.
 
BEN DEĞERLİYİM çünkü; ......... başlıklı her gün 10 madde yazın kendinize.
Zihniniz, egonuz değer duygusunun karşılığını bilsin, deneyimlesin, öğrensin. Böylelikle ben değerliyim dediğinizde buna inanabilir ve hissedebilirsiniz.
 
BEN DEĞERLİYİM çünkü Mutluyum
BEN DEĞERLİYİM çünkü sevdiğim işi yapıyorum
BEN DEĞERLİYİM çünkü her gün su içiyorum
BEN DEĞERLİYİM çünkü sevdiğim arkadaşlarım var
BEN DEĞERLİYİM çünkü ailemle sevgi dolu vakitler geçiriyorum
BEN DEĞERLİYİM çünkü sevdiğim kişilere yardımcı olamak çok hoşuma gidiyor
BEN DEĞERLİYİM çünkü kendime karşı dürüst ve güvenilirim.
BEN DEĞERLİYİM çünkü kendime saygı duyuyorum
BEN DEĞERLİYİM çünkü  kendimi seviyorummmm
BEN DEĞERLİYİM çünkü  sağlıklı besleniyorumm
 
Devam edecek.....
 
TÜM DEĞİŞİMLER ÖNCE ZİHİNDE BAŞLAR..
Sevgiler
Ayşegül Demirel
 
www.degisimbahcesi.com
 
 
Toplam blog
: 20
: 614
Kayıt tarihi
: 31.05.15
 
 

Kişisel gelişim yolunda, NLP, Reiki, Kuantum, Çekim yasası, yüzlerce kitap ve seminer sonrası 14 ..