Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ayırma

Ayırma
 

ÇILDIR GÖLÜ


Hicranımsan, azabımsın, ahımsın,
Daha beni bu ahumdan ayırma.
Böyle yaşta günah işler yaparım
Gel ömrümü günahımdan ayırma.

Gül avucunda ümit verdi, bir tutam,
Bu tutamı ne dağıtmam, ne yığmam?
Güvendiğim, bağlandığım, baktığım,
Allah, beni Allah‘ım dan ayırma.

Bu sevda bir ümit gâh, bir veda gâh,
Saldı beni sevince gâh, derde gâh.
Baht yolumda ferah yattı, dert agâh,
Yatanımı agâhımdan ayırma.

Ahım Habil kemanında dergâhım,
Bu sevdada uyumaktır, günahım.
Ey dergâhım, bir tek sensin penah'ım,
Öldür beni, dergâhımdan ayırma.

Bu çiçeği ne koklayım, ne üzüm.
Koy yolunda ömür koyum, can üzüm.
Açıl göreyim dan yıldızım, dan üzüm,
Açıl Beni sabahımdan ayırma.

                    

15.04.2014.Ali karagöz

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..