Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Aykırı ritimlerin kadını

Aykırı ritimlerin kadını
 

aykırı anlamlar arayıp durma

sırf uyum sağlamak adına

uyaksız cümleleri bırakta ben kurayım



yasak dönüşler benim işim

keskin çizgilerde yürümek benim yolum

izinver kaybolmaya gönüllüyken önden ben gideyim



yersiz etiketlemelerin,

zamansız betimlemelerin

sokağında büyütülmedin ki sen

sen tumturaklı kaideler adamısın

düzeni temsil etmek için varsın

konar göçer olamazsın




ben aykırı ritimlerin kadını...

sen ahengin çalgısı...

bırak, yorma beni artık ne olur..

bırakta beni kendi ritmimle yolalayım


15 Mayıs 2007

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..