Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '08

 
Kategori
Felsefe
 

Aykırı sorular

Aykırı sorular
 

Herkes kendi gibi düşünene alkış, farklı düşünene öfke kusar hale geldi.
Sizce bunda bir gariplik yok mu? Sanki birileri tavşana kaç tazıya tut diyor.

İktidara bir bakalım. İktidarda kim olursa olsun dediğim dedik, çaldığım düdük diyor.

Hoca'nın söylediği gibi hırsızın hiç mi suçu yok. Muhalefet edenler hep vatan haini midir.

Türban tartışmasına balalım; kabul edelim ki türban Kuran'ın emri ve şaçının teli görünenler cehennem de cayır cayır yanacak.

Peki Kur'an apaçık indirilmedi mi? Eğer apaçıksa, yıllardır din ülaması bunu neden söylemediler.

Apaçık olan Kuran'ı ben de defalarca okudum ben de böyle bir emri göremedim. demek ki benim aklım da apaçık olan Kuran'ı anlayamıyor.,

Allah her şeye kadirken ol deyince her şeyin olması mümkünken, Allah kendi yarattığı kullarının cehennemde yanmasından mutlu mu olacaktır? İslam alemi dışındaki herkesin cehenneme gitmesine neden göz yumar?

Birinin kafası kızdığında katli vaciptir diyerek neden adam öldürür? Allahın onu cezalandırmaya gücü yetmez mi?

Kuran'a göre hareket ettiğini sanan birinin adam öldürmesine aklı yeten var mı? Bu aykırı sorulara cevap vererek daha bilinçlenmek varken. Neden şaçmaladığım düşünülür?

Herkes aynı düşünseydi bu kadar insan varlığı kuru kalabalık olmaz mı idi. Sorgulamak karşı çıkmak mıdır? Yoksa bilimsel yaklaşım mıdır?

Ülkemiz Diyarbakır karpuzu gibi ortadan bölünürken, bundan kimin nemalanacağı hiç düşünülür mü?

Aklımı kaçırdım ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..