Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '21

 
Kategori
Blog
 

AYLAR SONRA YENİDEN MERHABA

Kaç gün, kaç hafta, kaç ay oldu yazamadım. Bir yılı geçti. Bu arada 31 yıl 8 ay süren memuriyet yaşamımı sonlandırdım. Emekli oldum. Memleketim Alaşehir'den müstakil bir ev aldım. Kiralarda gezinmekten kurtuldum. İzmir'den Alaşehir'e taşındım. Sen hep aklımın, yüreğimin ucundaydın Milliyet Blog. Eski ama bir türlü unutulamayan bir sevgilisin. 

Oğlum 16 yaşında. Anadolu Lisesi 9.cu sınıf öğrencisi.Kedimiz Gofret, tavşanımız ve iki tane muhabbet kuşlarıyla tam bir aile olduk.Tek derdimiz Covid 19. Çok şükür bizde bir şey yok ama pek evden dışarı çıkmıyoruz. Kendimize dikkat ediyoruz. Bu sıkıntılı günlerin de geçeceğine inanıyorum.

Bu karantina günlerinde, daha çok okumak, daha çok yazmak istiyorum ama bir bezginlik var insanlarda. Televizyon izleyen bir insan değilim ama günler boşuna boşuna akıp gidiyor. Kendi adıma, bu bezginliği aşmaya çalışıyorum. Okumaya ve yazmaya dikkatimi topladığım zaman her şey benim için çok farklı olacak. 

Ben derin acılardan, güller devşiriyorum. Yitirdiklerimizi anımsayıp , bu dünyanın ölümlü olduğu gerçeği mıh gibi beynime saplanıyor. Bu dünya Sultan Süleyman'a kalmamış. Yarına çıkacağımızın garantisini kim verebilir sahi ?

Ya siz nasılsınız ? Ya siz neler yapıyorsunuz ? Ruhi Su demiş ki '' Senede bir görmediğim canlar merhaba merhaba / Deste deste dermediğim güller merhaba merhaba ''. Yeniden beni anımsayan, anısamayan bütün Milliyet Blog yazarlarına merhaba diyorum. Seviliyorsunuz efendim.

İBRAHİM ORMANCI

 

 

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..