Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Ayna Ayna Güzel Ayna

Ayna Ayna Güzel Ayna
 

Dolabımdan giysi alırken gözüm birden aynaya takıldı. Yabancı bir yüz, kırgın bir ifadeyle bana bakıyordu.

Tanışıyor muyuz diye aynaya iyice yaklaştım, yok hayır tanımıyordum.

Yüzü solgundu, sarı saçları dağınık. Yeşil gözleri parlamıyordu. Bana, ‘ sen de kimsin ‘ der gibi bakıyordu. Belli ki o da beni tanımıyordu. Bir süre öylece bakıştık. Gözlerinden onu tanımaya çalıştım, belli ki o da aynı şeyi düşünmüş olmalı ki iri yeşil gözlerini gözlerime dikti.

Bu durumdan çok rahatsız oldum ve gözlerimi kaçırdım. İçim sıkılmıştı.


Kimdi bu odamdaki yabancı!..

Aceleyle üzerime ne bulduysam geçirdim, evden kaçarcasına çıktım. Kendimi kuaföre atarak, ‘ saçıma öyle bir şey yap ki, beni yansıtsın ‘ dedim.

Hemen işe koyuldu. Saçlarımı usturayla asimetrik olarak kısa katlar halinde kesti. Fön çektirmedim, biraz kurutup dağınık olarak bıraktırdım. Manikürümü de yaptırdıktan sonra mavi öje sürmesini istedim. Yüzünü buruşturarak, ‘ mavi oje şey olmaz mı ‘ diye sordu. Şey olmaz sen sür dedim. İkna olmasa da mecburen sürdü.

Makyajım da tamam olduğuna göre, ‘ ben kaçıyoruumm ‘ diyerek oradan uzaklaştım. Kendimi marka bir mağazanın içine attım. Alacağım şeyleri önceden planlamamıştım. Deniz mavisi kazak, nar kırmızısı etek ve yeşil şapka aldım. Tek eksiğim cicili bir çorap ve bir çift çizmeydi.

Onları da hallettikten sonra yol üstündeki çiçekçiden beyaz ve sarı papatyadan oluşan kocaman bir demek çiçek aldım. Görüntüsü büyüleyiciydi.

Çarşıya çıkmışken farklı bir parfüm almak istedim. Parfümeri deposuna uğrayarak daha önce hiç denemediğim egzotik kokulu bir şişe parfüm aldım.

Ellerimde poşetlerle evin yolunu tuttum. Karnımın acıktığını hissettim, cüzdanımda kalan son parayla da pideciye uğrayıp bol acılı patatesli pide aldım.

Yorgun ama mutlu bir şekilde eve döndüm. Cicilerimi giydim, içim içimi kemiriyordu.

Acaba odamdaki o yabancı kız gitmiş miydi? Aynaya usulca yaklaştım

:) Evet, yabancı kız geldiği bilinmeze geri dönmüştü.

Aynada kendimi gördüm. Bu ‘ BEN ‘ dim BEN

‘ BEN ‘ olmayı seviyorum.


O garip görünüşlü kızı hiç özlemeyeceğim...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..