Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Ayna

Aynaya bakıp yansımanı görüyorsam

İyice sıyırmışım besbelli…

Ama tadını çıkarıyorum

Nasıl gidiyor hayatın bensiz?

Sorduğum sorunun cevabını biliyorum aslında

Mutlaka ve eminim ki iyisindir.

Benim gibi bir deliye çok bile katlandın

Evliliğin nasıl gidiyor peki?

Mutlusundur biliyorum.

Sana karşı hislerim belli hala

Ama çoğu zamanda kızıyorum sana

Keşke bırakmasaydın beni

Bu kadar zamandır seni unutamadıysam

Bu senin yüzünden

Ve evet

Şu an ben yalnız ve mutsuzsam

Sen evli ve mutluysan

Bu da

Benim yüzümden.

Biraz daha uğraşıp, savaşıp kazansaydın

bu deliyle olan savaşını

İşte bu yüzden sana hala kızgınım

Evet bu güne kadar hiçbir kadına bir el kaldırmışlığım olmadı

Ama şu an kaldırıyorum

Vuruyorum sana…

Islaklık hissediyorum kolumda ve kendimi hastanede buluyorum

Elimi dikiyorlar

Unutmuşum bir ayna

     Bir hayal, bir yalan

Ya da bir gerçek olduğunu…

         Bilmiyorum

İşin içinde sen olunca ben hiçbir şey

              Bilmiyorum…

 
Toplam blog
: 14
: 84
Kayıt tarihi
: 19.10.16
 
 

Üç erkek kardeşin en küçüğü olan Cankıymaz, 26 Şubat 1991'de Beyoğlu, İstanbul'da doğdu. 2008'de ..