Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Aynada konuşma

Aynada konuşma
 

Bak gör hayatın cambazlığını…..

Erkek gibi düz mantık değil ki o kadın gibi… Gel-git ruhlu, çetrefilli ve bazen sinsi….

Sen isyan ettikçe ondan ihaneti bekle… Bak şu alnındaki çizgilere ihanet değil mi? Ya o sırma saçlar nerede ?

Gözlerinde ki morluklar da ne? Uykuyu mu sevemedin yoksa sende bir nefeslik hayatla mı baş edemedin?

Ve bir vuslatlık aşka mı sattın onurunu ?

*** Baş etmek isterken yoruluyorum, hem de çok… Yaşımın üç katı hissediyorum kendimi ve hasta gibi…Ama ayakta atlatıyorum hastalığımı çünkü yatarsam bir daha kalkamamaktan korkuyorum.

Sevmek, seviyor gibi görünmek hep sevilme isteğinin sonuçları değil mi ki zaten….

Egonu okşamak uğruna kırma, kırıl sen….

*** Sevmediğim kimseyi seviyor gibi yapamam, ama itiraf ediyorum evet insanlar beni sevsin istiyorum sanki mecburlar…

Hatalarını yüzüne tokat gibi çarp acıt canını, sonra da canına acı….

*** Acıyorum evet bazen, yaptığım aptallıkların dönüş yolunu kaybettiğimde….

Her yürek kıpırtısında acaba sorularıyla tüket ne varsa, bitir başlamadan, değer mi ? Zaman gösterecek doğru musun yalan mı ?

*** Başlamaya cesaretim yok. Doğru da olsa artık yalan….

Ayıp, günah diye kararlar alınmış zamanında, bunların dışına çıktığında burada yaşat kendine cehennemi…. Ya başka dünya yoksa ?

*** Ya yoksa ?

Sen aynada acıtırken canını yorgun ellerinden geçip gidiyor hayat, kalk şu astım illetine inat bir de sigara yak….

*** Yaktım….

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..