Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Aynadaki yüzler

Aynadaki yüzler
 

Ne aşk'lar tanıdım uğruna iplerden döndüğüm
Elveda demeden gittiğim
Merhabasız nasıl yaşardım
Kendime söyleyemedim, utanırdım
Cimri geceler yeterince siyah değildi
Loştu, örtmedi üzerimi...
 Aynadaki yüzler kaçak ve ahraz

Başka hayatların gölgesinde yaşadım
Kendi çizdiğim resimleri sergiledim
Bir adam vardı

Yüzünde gülümse, gözlerinde hüzün...

Güneşle hiç tanışmayan

Gölgemsiz yaşamaya alışan...

Sukut ikrardan,
Ne bilsinler gördüklerine hükmettiler
Ensemi yabancı bir nefesle sardılar

Nefesi nefesime katım

Zaten kim için bozacaktım orucumu

Sevmeyede çalıştım

Aynadaki yüzler Güvensiz ve Fedakar

.....

 
Toplam blog
: 3
: 156
Kayıt tarihi
: 03.02.12
 
 

 Mesleğim muhasebe, sanatın her dalıyla azda olsa ilgiliyim, yenilenmeyi seviyorum, ürettikce var..