Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Aynalı körük olmazsa..

Aynalı körük olmazsa..
 

Şenlendirici çifti..


Hayatımızı yöneten "İmam"lar değil mi? Nikahımızı da (!) kıyıverseler ne olur?..

Şarkıcı Deniz Seki, epey bi zamandır ünlü virtüöz Hüsnü Şenlendirici ile birlikte mutlu mesut yaşarken henüz" boşanmayan" belkide hiç boşanamayacak olan Hüsnü'yle nikah planları yapmaya başlamış..

Evlilik yapmak, mutlu olmak her insanın en doğal hakkı. Yalnız, bu en "doğal" hakkı kullanırken, evli çiftlerin "en doğal" haklarından olan "birlikteliklerini" bozmak onları çoluk çocuklarıyla yüzüstü bıraktırmak değil.. Dışarıda bekarlar yokmuş gibi elin evli adamını ensesinden yakala! Genç bir kadının göz yaşını ekmeğine doğrat, kundakdaki bebeğini ağlat! Uluorta adamı koluna tak nispet yap, "imam nikahı ile evlendi" haberlerine kızıp köpür.. "Ben imam nikahıyla evlenecek kadar kişiliksiz miyim ?" diye beyanat bile ver!..

Yok canııım. Kimse "kişiliksizsin" dememiş ki (!).. " Nikahlarını imam kıydı" demiş. Ne var bunda?..

Her boyadan ak pak çıkan, suyuna bulgur salınmayan ben miyim?.. Sensin Deniz..

Neredeyse " Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem, ud kemane çalmazsa aynalı körüğe binmem" diyeceksin. Biraz ayıp ve fazla değil mi? Zaman zaman dalgalanmak denizlere yaraşır.. Sende artık biraz, "Durulsan" Deniz..

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..