Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Aynalı körük olmazsa gelmem Yazarofisi!

Aynalı körük olmazsa gelmem Yazarofisi!
 

"Oğlanın adı Ömer, belimi sıktı kemer!

Oğlanın adı Ömer, belimi sıktı kemer!

Belim ince beline belim ince beline

Yakışır gümüş kemer!

Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem

Tut kemani çalmazsa aynalı körüğe de binmem!

Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem!

Tut kemani çalmazsa aynalı körüğe de binmem!"

Devamı var da bu kadarı yeterli! Yozgat türküsüymüş bu! Ben bunu Karabükten gelirken dinlerdim. Oranın türküsü bilirdim!

Takdir ettiğim bir asalet var bu türküde! Türkünün muhatabının Ömer olması ve Ömerli kafiyelerin nerelere varacağı ayrı bir konu!

Gençler bir site açmışlar ve kafadengi gördükleri birkaç kişiye matbu bir mesaj göndermişler. " Abi yazılarınız çok hoş. Bize de yazarsanız seviniriz!"

Ben baştan anladım bunların öğrenci olduklarını! Bunlar alışmışlar tektip mesajla yüz kişiyi aramaya! Bizim Selami de aynısını yapıyor! Kızdığımda "baba ben seni arkadaş gurubu içinde görüyorum!" diyor!

Ben böyle toplu mesajları sevemedim. Ararım, hem sesini de duymuş olurum. Hacı Bayram Veli'den bir beyit

göndereceğime yüzüne okurum!"

"Bayramı imdi bayramı imdi!

Yâr ile bayram ederler şimdi!"

Rahatlarım! Manevi bir huzur kaplar içimi!

Bayramda Selami geldiğinde bir de dergi getirdi. Bir gurup Mülkiyeli arkadaşları çıkarmış. İki yüz adet basmışlar , dört yüz lira borçlanmışlar. Üçüncü sayının çıkması şüpheli. İnternet yayıncılığına başlamayı düşünüyorlarmış. Bunlar da böyle yapmışlardır. Belki de onlardır!

"Vay, benim gibi birine nasıl öyle herkese gönderdiğin mesajdan gönderirsin?"

"Aynalı körük gönderelim Abi!"

"Keman da isterim!"

Kabul ettiler!

Bekliyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..