Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Aynanın Yüzünde Gölgemi Gördüm

Gecenin aydınlığı değil mi gündüz kararan,
Kalbimdeki düşlerde kaderimi ördüm.
Zamana sırtımı döndüm, çıktım aradan,
Aynanın yüzünde gölgemi gördüm.

Takmadım aklıma ne tarafta kaldı yol,
Gideyim buradan, yeter ki uzak ol,
Geleceği görürsen bir de şimdiyi sor,
Geçmişin izinde gölgemi gördüm.

Ne zaman geçiyor buradan,
Ne durduğum mekân orada,
Ne her şey tam, ne kalmışım arada,
Düşlerin azında kendimi gördüm.

Saydım ömrümü kalbimin atışlarında,
Birikti sorunlar yan gelip yatışlarımda,
Bir çözüm görünmüyor boşluğa bakışlarımda,
Çalışıp kazanmakta çözümü gördüm.

 

 
Toplam blog
: 73
: 614
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

Ertuğrul Şahin, 1968 Mersin doğumlu. Karadenizli. Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Biliml..