Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
Aile
 

Aynı gün olur mu?

Aynı gün olur mu?
 

TR saati ile 21:00, 29 Temmuz 2005


Benim ailemle ilgili ilginç bir hikayem var.

Eşimle tanışmamla başlıyor.

Türk Futbol tarihinin bugüne kadar yaşadığı en parlak gün olan, G. Kore’yi 3-2 yenerek 2002 Dünya Kupası’nda 3. olduğumuz gün (bazıları şimdi 2000 yılındaki UEFA kupasından bahsedecek fakat konu futbol olmadığı için, bu tartışmaya girmeyelim lütfen) ben de Dünya’daki her Türk gibi bu zaferi çılgınca kutluyordum.

Hong Kong’daydım o zaman ve o gün, yanı 29 Haziran 2002’de eşimle tanıştım.

Hong Kong’da nişanlandıktan sonra Guangzhou’ya (Çin’in güneyinde bir şehir) taşındık ve 2004 yazı için evlenme kararı aldık. Tabii hazırlıklar erken başlayınca, tarih belirleme lüksümüz de oldu ve biz, “seçim hakkına sahibiz madem”, “tanıştığımız gün olsun” dedik ve 29 Haziran 2004’te Ankara’da remi nikahımız kıydırdık, hafta sonu olması nedeniyle de düğünümüzü 2 Temmuz’da yaptık.

Tekrar Guangzhou’ya döndükten 4 ay sonra bir Hong Kong seyahati sırasında doktora gittik ve o gün müjdemizi aldık. Bir çocuğumuz olacaktı.

Hikayenin nereye gittiğini farkedenler biraz sabretsin......

Neyse, hamilelik sürmesi gerektiği kadar sürdü ancak kız olduğunu öğrendiğimiz ve Asya Dila ismini vermeye karar verdiğimiz yavrumuz doğmamakta kararlıydı sanki. 27 Haziran’da suni sancı verilmeye başlandı eşime. 29 Haziran’da biz evlilik yıl dönümümüzü kutlamak için akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdik ve restorana gitmeden önce de yine hastaneye uğrayıp, suni sancı seansımızı tamamlayacaktık. O gün işte doktorlar artık daha çok beklememizin zararlı olabileceğine karar verdiler ve apar topar ameliyathanesine aldılar bizi. Ve yerel saat ile 01:30 (30 Haziran 2005), Türkiye saati ile 20:30, 29 Haziran 2005’te kızımız gözlerini dünyaya açtı.

Hayatımın en önemli tarihi nedir diye soranlara bilin bakalım hangi cevabı veriyorum...........

 
Toplam blog
: 12
: 442
Kayıt tarihi
: 11.01.08
 
 

1970 Ankara doğumluyum. 15 yıl Almanya'da yaşadım, lise ve üniversiteyi Türkiye'de tamamladıktan son..