Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

26 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
443
 

Aynı nakarat

Aynı nakarat
 

KARAGÖZ İLE HACİVAT


Şükrü Saraçoğlu Stadında oynanan Galatasaray maçlarına artık derbi denmemeli bence. Böyle derbi olmaz. On senedir kazananın bariz bir şekilde belli olduğu bir maç. Takımlardan birkaç futbolcu ya da teknik adam değişiyor o kadar. Skorda bir değişiklik olması söz konusu değil.

Maç başlamadan önce içim çok rahattı. Artık Galatasaray maçları için çok endişelenmiyorum. Bizim için Anadolu takımlarıyla oynamak daha endişe verici hale geldi. Tüm Galatasaray' lı arkadaşlarım maçtan önce her zamanki gibi atıp tuttular. Rijkard' ın masallarına onlarda inanıyorlardı çünkü. Neymiş? Keita varmış, Elano varmış, Baros varmış, bir varmış bir yokmuş gibi. Haa bir de Arda varmış. Aman Allah başımızdan eksik etmesin. Arda bu takımda olduğu müddetçe bu takım zaten kazanamaz.

Dün gece gördük ki Fenerbahçe futbol takımı gerçekten istediğini sahaya yansıtabilen bir takım olmuş. Hücum gücü yüksek ve süper ligin en çok gol atan takımı Galatasaray' ın yanılmıyorsam ilk şutu 36. dakikadaydı. Fenerbahçe rakibine adeta göz açtırmadı. İstediğini bilen bir takım vardı sahada. Alex' in golüylede istediğini istediği dakikada almış oldu. Zaten maça bir sıfır yenik başlayan Galatasaray, Alex' in golüyle damdan düşmüş gibi oldu.

Her maçta olan birkaç münferit olay dışında önemli bir şey yoktu bence maçta. Fakat tabi karşı takım bunu abartacaktır. Oysa ki kendi stadlarında yaşananların dörtte biri bile yaşanmadı dün akşam. Tabi yaşananları da doğru bulmuyorum. Bunları en aza indirgemek yöneticilerin elinde. Staddaki taraftarıda kutlamak gerek bana kalırsa. Takımlarını tüm güçleriyle desteklediler. Açılan pankartlar harikaydı. Tribünler cıvıl cıvıldı.

Hakem pozisyonlara yakındı. Penaltı pozisyonunu kabul etmeyen varsa onunla futbol muhabbeti bile edilmez bence. Net bir penaltı, hakem çok iyi süzdü. Fakat kaleciyi neden oyundan atmadığı tartışılır. Baros' a geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum fakat pozisyonda Emre'nin kasti bir hareketi yoktu. Nizami yapılan bir şarjda sanırım ayağına bastı ve birlikte düştüler. Bir de Abdül Kader Keita' nın atılma sahnesi var. Keita' yı Galatasaray boks takımına alsalar sanırım daha başarılı olacak. Direk kırmızı gerektiren bir kroşe yaptı çünkü. Hoş görülmesi mümkün değil. Carlos' un hareketi kesinlikle faul fakat yumruk affedilemez. Keita, Carlos'un olduğu koridoru yaşından dolayı rahat kullanabileceğini sandı ama bugüne kadar en etkisiz kaldığı maç bu maç oldu. Carlos ilerlemiş yaşına rağmen Keita' yı oynatmadı, sinirlerini bozdu ve oyundan attırdı. Profesyonel bir Carlos'un acemi ve genç bir defans oyuncusundan daha çok işe yaradığını sanırım herkes gördü. Maçta bir de Servet' in ceza sahası içinde Lugano' ya yaptığı bir hareket var onu da yorumsuz olarak buraya eklemek istiyorum.

Sonuç olarak biz mutluyuz. İstediğimizi aldık. Liderliği perçinledik. Puan farkını açtık. Geleneği sürdürdük. Moral bozduk, moral depoladık. Sürçü lisan ettiysek affola, tüm Galatasaray camiasına geçmiş ola.

Murat GÜLCEK

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bazı Galatasaraylı arkadaşlar bizim bu galibiyetimize laflıyorlar mı? Laflasınlar. "Kedi erişemediği ciğere mundar dermiş" misali onlarda öyle mundarlıyorlar herhalde. Galibiyetimiz hayırlı uğurlu olsun sevgili kardeşim. Darısı diğer takımların başına der sezon sonunda şampiyonluk kutlamalarında buluşmak üzere sevgilerimi gönderirim.

Ahmet Üstündağ 
 31.10.2009 13:33
 

Abiciğim evdeki pc de problem var format atılması lazım kafasını toparlaması için en yakın zamanda fırsat bulup yaptırcam ondan sonra burdayım;)sevgiler...

Deniz kabuğu 
 28.10.2009 10:52
Cevap :
En yakın zamanda pc' yi düzeltmen ümidiyle...Bende çok yüksek seviyede buraya takılmıyorum ama bırakamıyorumda :)) Güzel şiir ve paylaşımlarını bekliyorum...Sevgiler...  01.11.2009 1:54
 

Fenerbahçem bunu hep yapıyor:)

Deniz kabuğu 
 27.10.2009 11:13
Cevap :
Sevgili deniz kabuğu sen buralarda mısın ??? Sesin soluğun yok, gerçi benimde yok ama :)) Çok sevindim ,teşekkürler.sevgiler..  27.10.2009 18:22
 

kardeşim, ilk parağrafından sonrasını okumadığım yazınıza yine de yorum yazmak istedim. Belli ki içinizdeki (kabul etmeyecekseniz bile) fanatizm ruhu takımınızın benliğine işlemiş. Bir kere o maç başlamadan bitmiştir. Sporun centilmenlik, misafirperverlik ve de hoşgörü olduğunun tanımı sadece YENMEK üzerine kurulursa işte bu olur. O zaman kurallar niye var? 50 bin kişi tükürse o maç zaten kazanılır. Oyuncuyu yerlerde maç öncesi sürü,hakemin kafasını yar, birinci dakikada ayak kır, ofsayttan golü at, penaltıyla uzaktan ilgisiz pozisyona düdük çal, sonra da çık SEVİN. Hiç değilse sporu bilenler bunu yapömasınlar. Eğer aynı hareket Ali Sami Yen'de olsaydı o maç OY NA TIL MAZ DI !.. İşte GS burada zayıf, bilmem anlatabildim mi? Ben deste 7 yaşındaki bir öğrencimin bana dudak bükmesiyle bile o dersime buruk giriyorum. Bu futbolcular nasıl top oynasınlar? İkinci devre siz de aynısını yapın diyeceksiniz, veya yaparsınız dediğinizi duyuyorum. Olmaz çünkü hakemler İZİN vermezler. Selam..

Yalnıztürk 
 27.10.2009 10:17
Cevap :
Hocam olaya hep aynı tarafından bakıyorsunuz. Saraçoğluna ilk GS otobüsü geliyor birşey yok.Sonra FB otobüsü yumurta ve taş yağmuruna tutuluyor. Bizim stad olduğu halde stada taşlarla giriyoruz. GS takımının şımarık kaptanı çıkıyor ısınma turunda Türkçe bile bilmeyen futbolcumuza sataşarak saha içinde provakatörlük yapıyor ve tribünleri kışkırtıyor. Hakeme atılan cismi savunmam söz konusu bile olamaz. Fakat Sami Yen'de milyonlarca suyun atıldığı maçı unutmak mümkün değil. Maç kaçkere su atılması yüzünden durmuştu. Hatta staddaki büfeler bile su satışı ve fiş kesmeme yüzünden ceza almıştı. Eğer o maçta bile maç devam ettirildiyse bu maç onun yanında sukunet içinde geçti diyebiliriz. Kendi sahanızda yapılanları unutup böyle bir yazı yazmış olmanız çok ilginç. Fanatizm bazı şeyleri görmenizi engelliyor demekki. Her FB maçından sonra sahanızın kapatılması size kimin haklı olduğunu gösteriyor olması gerekir. Saygılarımla..  27.10.2009 18:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 150
Toplam yorum
: 1022
Toplam mesaj
: 41
Ort. okunma sayısı
: 995
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster