Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Aynı sokak

Bir gün geleceksin
Biliyorum.
Tanımadan bakacaksın
O sokağa.
Ne bir taş yerli yerinde
Nede bir ağaç.
O eğri büğrü sokak,
Yanmayan sokak lambası,
O eğri büğrü direk
Gözlerin camlarda gezinecek.
Arayacaksın;
Tanıdık bir perde
Perdenin gizinde
Tanıdık bir çehre.
Çocuklar da
Bir değişik bir başka nedense.
Oyunlar aynı
Sokakta;
İp atlayan kızlar,
Top peşinde oğlanlar
Daha pak, daha güleç gene.
Soracaksın birilerine
Oyununu bozduğun çocuk
Kızgın bakacak sana
Bir göz.
Bilmediğini söyleyerek uzaklaşacak.
Aralara sıkışmış tanıdık evler göreceksin
Titrek çalacaksın kapıyı
Korkunun gıcırtılı eşiğinde
Eski sokağı göreceksin yaşlı...
Biraz öte de
Bir kaç adım
Bir kaç nefes
Adın kazılmış mermere
Bakacaksın;
Kırmızı üstüne beyaz
Yeni tabela asmışlar duvara
Sokak aynı sokak.

 
Toplam blog
: 32
: 338
Kayıt tarihi
: 01.03.09
 
 

1956 Ankara da doğdum. İlk ve orta okulu Kayseri' de okudum. Haydarpaşa meslek lisesini bitirdim. En..