Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
Futbol
 

Aynı tas aynı hamam bir hüsran: Hollanda 2 – 0 Türkiye ( 08/09/2012 )

Aynı tas aynı hamam bir hüsran: Hollanda 2 – 0 Türkiye ( 08/09/2012 )
 

Bakın şimdi nasıl kurtaracağım Türk Milli Takımımızı… Lütfen iyi seyredin… Çünkü Abdullah Avcı ‘ da sadece seyrediyor ve dişe dokunur şeyler yapmaktan çok çok uzak duruyor… Yanlış oyuncu seçimleri… Taktik anlayışta zayıflık…

Kanatları çok iyi oynadığı bilinen Hollanda ‘ ya karşı hiç bir önlem alamama … Alternatifi yokken Gökhan ‘ ı kenarda unutma, bırakma yada bile bile oturtma… Hangisini seçerseniz seçin, çünkü sonuç hepsinde aynı hüsran, aynı terenenni…

Milli Takım hiç motive edilmemiş… Neredeyse elle tutulur tek istekli oyun Arda ‘ da… Diğerleri onun eline ve ağzına bakıyor… Arda topu ayağına alıyor ve aynı benim ve milyonların baktığı gibi tüm oyuncularımız onu seyrediyor…

Aklına gelip atağa kalkacak bir kaç aklı evvelimiz ise ayağına gelen her topu, sanki yumak dolaşmışçasına ne yapıp edip eline yüzüne ayağına bulaştırıyor… Dere geçerken at değiştirilmez derler… Ama Allahtan derenin sığ yerlerindeyiz de değiştirsek de fark etmeyecek…

Bana göre, bu şampiyona elemesinde de Abdullah Avci ile olmayacak… Elenip gittiğimiz zaman demedim mi ben size dedirtmeyin bana… Kalkıp ağır eleştiriler yazacak arkadaşlara da notumdur… Lütfen oturup maçı bir daha izlesinler ve yazabiliyorlarsa benden daha iyimser bir yazı yazsınlar

İşte anlamsız maçın bir o kadar da keyifsiz olan özetinin linkler… Burada ilk yarının özeti var… Şimdiki ise ikinci yarının özetinin linki…

Burada da yazımın linki var...

Sevgi ve Saygılarımla... Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..