Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ayranımız yok içmeye marka çantayla gideriz gezmeye!

Ayranımız yok içmeye marka çantayla gideriz gezmeye!
 

Çevremde çok sık görür hale geldim bu durumu. Benim bu yaşıma kadar marka takıntım olmadı açıkçası. Üzerime yakışanı giydim yada beğendiğim ürünü kullandım. Bu ürün yeri geldi 1 lira oldu yeri geldi 100 lira oldu. Sırf başkasına hava atmak için yüzlerce liralık ayakkabı giymedim. Ya da sırf başkasına karşı hava atabilmek için binlerce liralık cep telefonu kullanmadım. Ne aldıysam ne yaptıysam beğendiğim için gerçekten kullanmak istediğim için aldım kullandım.
 
Eskiden pek umursamazdım bu tarz insanları. Şimdilerde iyiden iyiye kafama takılır halde geldiler. Belirli markalar olmazsa olmaz diyenler var. Bazı kimseler gerçekten kaliteli giyinmek için aldıklarını söylüyorlar. Fakat şu var fiyatı 5 lira olan kalitesiz olacak diye bir kaide yok.. Ben yüzlerce liralık ürünler gördüm o 5 lira diye horladığımız ürünlerden daha kalitesiz çıktı.. Esas şey üstüne ya da kendine yakıştırabilmeli insan ya. Fiyat pek önemli değil. Buradan şu çıkmasın ben dediğim gibi kendime yakıştırdığım her şeyi alırım. Fiyatı ne olursa olsun.. Umurum da olmaz.
 
X markası isim yapabilir. Ama Y markası da bana hitap eden bir marka. Ben sırf isim yaptı diye X markasını tercih etmem. İsimden önce cisim gelir benim için. Bu her şey de geçerli. Belki de X markasının fiyatı daha uygunda olabilir bakın bu da var. Y markası daha fazlada olabilir. Ama Y markası bana hitap ettiği için daha önemlidir. Fiyat değil isimde değil yakışan önemlidir. Benim fikrim böyle.
 
Tabi tercihtir zevktir. Buna kimse müdahale etmez edemez de. Benim tercih ettiğim bir şey değil.  Ama edene de bir şey demem. Marka takıntısı olmaktansa yakışanı giyme takıntısını tercih ederim...
 
 
 
Toplam blog
: 23
: 332
Kayıt tarihi
: 19.05.16
 
 

Hayata ve gündeme dair ne varsa bu blogda..  ..