Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Ayrı bir cepheleşme..

Ayrı bir cepheleşme..
 

Hiç biri Tayyip'i mizah yoluyla eleştirip 'Parkıma dokunma' sloganıyla yola çıkan Gezi Parkı direnişçi çocuklara benzemiyordu.

Onların en şiddetli eylemi mizahı doruklara çıkararak Tayyip'i eleştiriyorlardı..

Amaçları, sadece rant uğruna Gezi Parkını peşkeş çektirmemek..

'Kes sesini Tayyip!'

'Ne kadar havalanırsan havalan Tayyip, ineceğin yer Atatürk Havaliman!.. anladın?'

''Beş duyu organın var, bizi hala *ötünden anlıyorsun!'.. gibi ince vurgularla mizah yoluyla amaçları olan yeni özgürlük anlayışlarını Tayyip'e yansıtarak direniyorlardı..

Ama az önce evimden dışarı çıktığımda önüme çıkan yüzleri maskeli gençleri görünce Tayyip'e hak vermedim değil..

Hakikaten çapulcuydular!..

Bi kere Gezi gençleri kesinlikle değillerdi..

Ne istediğini bilmeden sadece Polis'e karşı çıkmanın başarı olduğunu sanan farklı kişilikte gruplardı..

Etrafa taş atan, küfür eden gurup ile karşılaşınca Tayyip'e karşı olan kitlelerin bir farklı fotografını gördüm..

Ağır küfürler ve tahrik edici sözlerle yüz metre ileride barikat kurmuş Polislere taş atıyorlardı..

Polis'e ve iktidara karşı olan sol görüşlü kişileri de gördük Gezi Parkı direnişinde. Sloganlarıyla-duruşlarıyla-söylemleri ve pangaltlarıyla insanca demokratik dik duruşlarını sergiliyorlardı ve hala sergilemeye devam ediyorlar..

Görmüş olduğum yüzü maskeli gurupların ne amaçlı olduklarını çözemedim..

Ama çapulcu olduklarını anladım..

Polise taş attıkları için değil. (Polis'in biber gazı ve tazyikli su kullanmasını eleştirenlerdenim.) Amaçsız gibi gördüğüm için eleştirdim o gurubu.

Ben her daim Gezi Parkı direnişi yapan çocukların yanında olacağım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..