Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayrı kalamıyorum

Ayrı kalamıyorum
 

Gözü Kör Olsun Ayrılıkların


Bekledim gelmedin, yalnızım yoksun

Biliyorum haklısın, ne olursa olsun

Sensizlik kaderim, yalnızlık dostum

Sanki bir bütünüz, ayrı kalamıyorum


Şiirler yazarım, sevgim üstüne

Hasret kaldım inan, senin yüzüne

Olsan yanımda, kapansam dizlerine

Sanki bir bütünüz, ayrı kalamıyorum


Ne olurdu dünyada, ayrılık olmasa

Sevenler birbirinden, ayrı kalmasa

Aşığım âşık ah, şu hasret olmasa

Sanki bir bütünüz, ayrı kalamıyorum


Hasan Acar

15.10.1989

İstanbul / 4.Levent

*her hakkı mahfuzdur*

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..