Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Ayrı Yolların Yolcusuyuz

Ayrı Yolların Yolcusuyuz
 

Bir gün öyle bir yol ayrımına gelirsiniz ki, hayatınız tamamen değişir.


Tenezzül etmedikçe hileyle hurdaya
Üzerime üzerime gelir cümle sahtekar
Haramı görmezden gelip helale vurdukça yolumu
Habire zıkkım yiyenler keser önümü

Ben giderim onlar gelir ardımdan
Sırtımı döndükçe yüzümü çevirir günahın bekçisi
İçki içmem, kumar oynamam, karı kıza düşmem dedikçe
Daha bir kudurganlaşır izimi, yönümü şaşırtmak isteyen

Ben de insanım be birader! Benim de zaaflarım var
Yok dedim olmadı, hayır dedim anlamadın
Ben kaçtıkça kötülüklerden, Sen daha bir saldırganlaştın

Hayrola birader? Hayrola ablam?
Ne beraber geldik buraya, ne birlikte gideriz dünyadan
Öyleyse nedir bu beni kendinleştirme çaban?
Sen yoluna ben yoluma arkadaşım
Herkesin bellediği kendi kaderini çizer

Ne Kalü Bela'da birlikteydik, ne yarın bereber olabiliriz
Öyleyse daha fazla zorlamadan ruhumu
Çek git önümden istersen

Ya da keyfin bilir mi demeliyim?
Doğru ya! Ne bela adam olduğumu daha anlamadın
Babam bile zorla yaptıramamışten hiçbir şeyi
Ya eceline susadın, ya insandan, adamdan anlamıyorsun

15 Eylül 2018 Cumartesi / Saat: 18.15

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..