Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ayrılalım mı

O eski “bir yastıkta kocayın” laflarının artık tarihe karıştığı, “olursa gider, olmazsa kader" deriz, şeklinde evlenmeler günümüze yerleşti.

 

Bir çok erkek, her şeylerini yaşadıkları kızlarla evlenmek değil, eğlenmek istiyorlar. Yani sıkıştırılmadıkları sürece evliliğe yaklaşan çok az erkek var.

 

Kızlarda hem rahat, hem de evli olmak istiyorlar.

 

Daha kendileri için bir şey yapamazken bir evlilik sorumluluğunun altına girmek onlara zor geliyor.

 

Onlar, evliliği sadece gelinlik giyip çok güzel bir düğün, arkasından da balayı olarak görüyorlar.

 

Daha sonrası onları çok ilgilendirmiyor. Sıkılıp bunaldıkları yerde, “ay yok ben dayanamayacağım, nerede o bekarlık günlerim, hiçbir özgürlüğüm kalmadı en iyi si ayrılsak mı” durumuna geliyorlar.

 

E iyi de, nerede o verdiğiniz sözler, yeminler, sensiz olamıyorum, nefesim alamıyorum, bir gün görmesem ölüyorum, sensiz hayatı düşünemiyorum cümleleri. Hepsinin altı boş muydu?

 

Azıcık sıkılıp bunalınca, ayrılık çözüm mü?

 

Bir sonraki beraberliğinizde daha farklı şeyler mi yaşayacaksınız?

 

Aynı sorunlar onunla da olmayacak mı?

 

Önce, evliliğe ne kadar hazırsınız onu test edin.

 

Bir evliliğin sorumluluklarını yerine getirebiliyor musunuz?

 

İdare edici misiniz? İdare edilen misiniz?

 

Önce kendinizi tanıyın.

 

Ne kadar fedakarsınız? Sevdiğiniz için nelerden vaz geçebilirsiniz?

 

Bunların cevabını vermeden evlilik işine girerseniz, “sonunda en kötü ayrılırız” felsefesiyle yol almış olursunuz.

 

Her ayrılık duygusal bir yüktür.

 

 “Ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim,

 

Bana da yaşattığın için çok teşekkür ederim” deyip ayrılırsınız.

 

Sonra ayrılık acısı yerleşir.

 

Şarkılar, şiirler daha anlam kazanır.

 

Barışma yolları ararsınız belki, bazen de çok geç olabilir.

 

Ayrılıklar da altından kolay kalkılır şeyler değil.

 

İki günlük hayatı zehir etmeyin kendinize ne de başkasına.

 

Haydi kolay gelsin sizlere:)

Sevgilerimle

Belgin BAYKAL

 
Toplam blog
: 25
: 177
Kayıt tarihi
: 12.07.14
 
 

Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler Mezunu Köşe yazarlığı, makale yazımı ve iletişim konusu..