Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılığa gidiyorum

Gidişim işe yarayacaksa gideceğim elbet
Ama her gidişin bir burukluğu düşer yüreklere
Bir annenin evaladından ayrılışı takılırken gözlerime
Bir çift sevgilinin ayrılığına şahitlik yaptığımda
Ve otogarlarda gidenlerin ardında sallanan ellerde
ağlıyorum sessizce ve içimden.

Çünkü ayrılık dokunuyor yüreğime
Ayrılık vuruyor haince bendimi, boğazım tıkanıyor susuyorum
Belki avazım çıktığınca bağırmak istiyorum ama yapamıyorum
Ben ayrılığı sevmiyorum sevmiyorum işte
Ayrılık yazılı her cümlede tıkanıyorum ve her ayrılığımda sessize ağlıyorum

 
Toplam blog
: 10
: 883
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Tunceli doğumluyum. İstanbul'da ikamet ediyorum. Okuyorum. Arkadaşım buradaki yazıları okumamı tevs..