Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

ayrılığa rağmen gelirim

ayrılığa rağmen gelirim
 

Üzme kendini ayrıldık diye birtanem...

Ben seni yalnız koymam gelirim.

İlk baharda yağan yağmurlarla gelirim,

Ilık bir yaz gecesi gökteki en parlak yıldızla,

Sonbaharda esen rüzgarlarla gelirim,

Gözlerinden akan yaşlarla gelirim.

Hasretten bunaldığında rüyalarla,

Özlem çektiğinde anılarla gelirim.

Aldığın her nefesle gelirim.

Güneşin sımsıcak ışığıyla,

Çiçeklerin buram buram kokusuyla gelirim.

Dilenci çocuğun kirli elleriyle,

Ayrılıkla geçen günlerin ağarttığı saçlarla,

Yudum yudum içtiğin kadehlerle gelirim.

Yaktığın her sigaranın dumanıyla gelirim,

Yüreğin daralıp bunaldığında...

Buz kesen ellerini ısıtır gibi gelirim,

Baktığın her insan beni andırır, başka gözlerle gelirim.

Gecenin en koyu saatinde uyurken yatağında...

Mehtabın odana dolan ışığıyla gelirim.

Dalgaların sesiyle, yakamozlarla gelirim.

Avare avare yürürken sokaklarda...

Arkandaki gölgen gibi gelirim,

Peşinden koşan ayak sesleriyle gelirim.

Ve bir gün...;

Gök dürülüp, yıldızlar dağıldığında...

Hatırlaki mahşer günüdür...

O günde sana gelirim.

Üzme kendini ayrıldık diye birtanem...

Ben seni yalnız koymam gelirim.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..