Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılığa vaktim yok benim

Ayrılığa vaktim yok benim
 

Ayrılığa Vaktim Yok Benim/Serap Ersoy (Ruhum Güneşten)


Yalnızlığı beslerim bu mevsimde
Yalnızlığıma dokunma
Biraz hatıralarla dolaş
Biraz da cümlelerimle uyu sarmaş dolaş
 
Yalnızlığımı bölme iyiyim böyle
Sükunet ve bir deli afet
Çileden çıkardığım ünlemler
Ve sakladığım birkaç nokta mahşere ...
 
 İyiyim böyle!
 
Ayrılığa vaktim yok benim git uzaklara
Sözsüz bir vedaya dönüp durma başımda
Biraz şarkılarını umursa, biraz da yazılmışları adına
 
Farzet devrildim şimdi sesinden
Bakışların kesti attı sözlerimi
Kanı boğazımda kaldı kelimelerin
 
Susarak eğilebilirim sana ama
Ayrılığa vaktim yok benim git uzaklara
 
Serap Ersoy/Ruhum Güneşten
 
10-12-2010
 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..