Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '19

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılığı Olmayan

Ah o eski günler
hatırlıyorum dün gibiler
Bir gülüş vardı üzerinde
Unutmadığım taze görüntüler
 
Bilirim her zaman güzelsin
Can alıcı bakışlarınla süzersin
Seni her şeyinle takip ederim
Ayrılığı olmayan bir küsensin
 
Bekledim bütün sabrımla
Çıktım karşına heyecanımla
Bir laf et bekledim dedin
El, kol hareketi ettim ve başımla
 
Utanmak için sebebim var
Arsız biri gibi değil hicabım var
Dürüstsem bunun bir kitabı
Bir hesaba çekeni var
 
İçmeyince tatlı şarabını
Kurtulurum çekersem azabını
Ben dedim susan benidim
Özlerim susmanın adabını
 
Tuna M. Yaşar
 
 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..